sinanyilmaz47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basit usülde şahıs şirketi kurmak istiyorum. Kurulumda tek seferlik olarak muhasebeci ile çalışsam olur mu? Veya muhasebeci olmadan şahıs şirketi açabilir miyim?
Merhabalar ne iş yapmayı planlıyorsunuz, her faaliyet için basit usul açılışı yapılamıyor malesef. Ayrıca bir mali müşevirle çalışmanız gerekiyor 3 ayda bir gelir ve giderleriniz Defter beyan sistemine aktarılıyor.