resulalagozoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Portföyümde otomatik görev sitemde +8000 üye var, görev sitem otomatik ve manuel site açmak istedim.

Bu kadar kullanıcıya kısa süre içerisinde toplayacağıma eminim.

Bu konuda haklısınız yatırım gibi gözüküyor ama kullanıcılar görev yoksa neden üye olsunlar ki.

Görev konudunda devamlılık yapacak varsa 50TL görev verme bakiyesi yükleyececeğim.
Devamlılık teklif edenler yazarsa sevinirim.
Bakiye yüklemeden görev verebilir.
Ancak site açıldığında "Bakiye" Bitince görev vermeye devam etme sözüyle 10 kişiye 50TL'lik hak verebilirim.

bi üstteki hocamın demek istediğini anlamamışsınız.
zira bende onu yazacaktım.

şöyle düşünün,
dükkan açıyorsunuz, halka diyorsunuz ki siz dükkana girin almak istediğiniz mala bakın, ben malı sonra koyacağım.

görev sisteminde yatırım olarak da, örneğin kendinize bir telegram kanalı kurun, instagram hesabı, facebook hesabı, youtube hesabı vs.

görevleri bunları beğeni takip olarak belirleyin,

reklamınızı çıkın, üyeleri toplayın.

hesaplar ve üye sayısı oturdukça zaten muhtelif görevler gelecektir. ayrıca kastığınız kendi hesaplarınızı da yine burdan satışa çıkarır, reklam ve giderleri bir nebze tolere etmiş olursunuz.