GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
USA şirketlerde sanal pos alma olasılığınız çok daha yüksektir.
USA şirkette aylık masrafımız ne oluyor hocam? Muhasebeci felan illa ki bir gider olacaktır değil mi?