Bizim zamanımızda para olmayınca borçlanmak nedir bilmezdik, çıkmazdık dışarıya.
Şimdi 25 yaş civarlarında olanlar hayatını borç ödeyecek kadar yüksek meblağlar yazıyorlar
Şaşırmamak elde değil !
Çok doğru bir yorum olmuş ağabey...
Şimdi ekonomiyi sıkı tutmak için para bastılar bolca dağıttılar piyasaya, akıllı yatırım yapan kazandı. Benim gibi yiyip içip gezene de borç yükü bıraktılar.