Bizim zamanımızda para olmayınca borçlanmak nedir bilmezdik, çıkmazdık dışarıya.

Şimdi 25 yaş civarlarında olanlar hayatını borç ödeyecek kadar yüksek meblağlar yazıyorlar

Şaşırmamak elde değil !