abicim değmez... hem cep, hem desktop versiyonu inan değmez... desktop versiyonu sözde c# ile robot falan yazdırıyor göya ama o kadar kendi mantığında yapılmış birşey ki kullanmak öğrenmek bir ızdırap. öğrensen -ki ben öğrendim- eninde sonunda seni kısıtladığı ve komutlar, yardım dosyaları, örnekler çok az olduğu çin mstriks patformuna geçmek durumunda kalıyorsun, bu sefer de yine c# olmasına karşın herşeyi baştan yepyeni bir mantıkla öğrenmen gerekiyor. neyse ki matriks daha işini bilenler tarafından yapılmış herhalde, dünya standartlarına, en azından c# standartlarına uyuyor. o da mükemmel değil ya... neyse... en azından ideal gibi youtube tanıtımlarında sanki içerisinden örnek robotlar algoritmalar indikatörler geliyormuş gibi konuşup (yalan söylemiyorlar aslında sadece böyle bir izlenim veriyorlar) sonra da sana bomboş bir ekran sunmuyor, örnekler sunuyorlar.

cep uygulamaları her ikinsinin de pek kullanışlı değil bana sorarsan ama bir seçim yapmam gerekirse yine matriksi seçerim. ama zaten cep uygulamasında ne yapacaksın ki ? ben kullanamıyorum o küçük ekranı ama son derece iyi kullanan arkadaşlarım var. gördüğüm kadarıyla derinlikler, grafikler, haberler, alarmlar hepsi var. bana zor gelmesinin sebebi alışkanlık, yaş ve küçük ekranları göremeyen gözlerim olabilir

tradingview baktın mı.... o da bir alternatif eğer anlık verilere ihtiyacın yoksa....