Diploma başka bir şey sertifika başka bir şey. Diploma veremezler, böyle diyorlarsa zaten sizi aldatıyorlar demektir.
Sen bence bu işleri iyi araştır belli ki bilgi sahibi değilsin, bir yerden sektöre tutunmaya çalışıyorsun ama bu şekilde zor olur.
Peki hocam Sence şu anda doğru yolda mıyım?
Samir hoca ile Python öğrenerek başlamak daha yararlı mı olur?
Baküye haftada 2 kez gelirsin ya gelip Benim yanımda öğrenirsin en azından bir şey öğrenirsin diyor adam. Daha önce de programlamaya siber güvenlik alanına merak salmış biriyim. Mesela elimden bilgisayar işleri falan geliyor en fazla gidip Fizik, Kimya okuyamam üniversite için ama bu diplomayı farklı yolla belki ileride bir şekilde parayla da olsa hall edebilirim üniversite diplomasını diyorum it step diplomasını demiyorum. Bu arada diploma ve sertifika tamam farklı şeyler bunu biliyorum ama kafam bir az yorgun ve gerçekten yorgun ve sinirliyim.