50-60 yaşında üniversite bitiriyor insanlar, sürekli bir şeyleri kolay çözme peşinde bu nesil.
Bana sorarsan bir meslek edin, senin için en hayırlısı bu olur. Sertifika programlarıyla vs. olmaz o iş ortalık sertifikadan geçilmiyor.
Şimdi hocam bu IT STEP'e gayet gönüllü gidiyordum zaten. Aslında Sertifika değil diplom veriyordu adamlar. 24 ülkede geçerli bir diploma veriyorlardı. Şimdi babam da şey dedi onlar Sana onu diyebilir zaten falan filan dedi. Samir isimli bir hoca ile konuştum python eğitimi için Rufiq Baküye gel Ben Sana öğreteceğim bunu bitirdikten sonra Sana yol göstereceğim burada Benim öğrencilerim bitirdikten sonra bir şirketde çalışıyor artık falan filan diyor.