rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama işin kötü tarafı buna geç kalmam. Hazırlık sınavlarına gitsem bele bu mümkün olmayacaktır istesem de. Çünkü Benim 2016 yılına gitmem gerekiyor.
50-60 yaşında üniversite bitiriyor insanlar, sürekli bir şeyleri kolay çözme peşinde bu nesil.
Bana sorarsan bir meslek edin, senin için en hayırlısı bu olur. Sertifika programlarıyla vs. olmaz o iş ortalık sertifikadan geçilmiyor.