Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebe yazılımı firma tarafından veriliyor, kendiniz hallediyorsunuz.
Aylık wise hedabına gelen tutarların faturasını kesiyorsunuz o faturaları nereye gönderiyorsun muhasebeci mi işliyor nasıl oluyor maliyet vs nedir bilginiz var mı