Konu
Ticaret hakkında. Siz ne düşünüyorsunuz?
07-04-2024, 02:52:14
#15
Strator
ticaret bu almak zorunda değil kimse. maalesef ben dahil aşırı bir tahamülsüzlük, alıcı tarafında aşırı ince eleyip dokuması vs.. ekonomi, kişilik bozuklukları vs.. büyük etken