rdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam %3,9 komisyon kesiyor sanırım limitlerde öyle yazıyor. Nakit avans şuan %5 olarak. Bu şekilde nakite çevirmek daha mı mantıklı sizce ek ücret var mı?
gördüğüm kadarıyla en iyi çözüm bu şimdilik. öğrencilik zamanımda kyk kartıyla altın alıp nakite çeviriyorduk. papara sağolsun arada iş görüyor hala.