Son 1 ayda 3 haftadır üst üstte topluluk ihlalinden askıya alınmıştı, itiraz edince 2-3 gün içinde açılıyordu en son dün açıldı ve 2 saat sonra tekrar askıya alındı. sabah itiraz ettim 2dk sonra kalıcı olarak kapatıldığında dair mail geldi.
açılır mı?