OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç iyi değil bu yapı hocam bence biraz uzak durun. Daha sonra çok üzülürsünüz ve pişmanlık duygusu yaşarsınız. Şıpsevdi gibi bir şey oluyor bu söylemiş olduğunuz sanırım. Bir zamanlar O zamanlar tabii bundan 23-24 sene evvelden bahsediyorum. Bu huy bende de vardı ama acısını çektiğim için iyi biliyorum. En iyisi uzak durmak ve bu huydan uzak kalmaktır.
Kolay değil insanın huylarından kurtulması hocam.. Hatta bir söz de var: Can çıkar, huy çıkmaz.