Hiç iyi değil bu yapı hocam bence biraz uzak durun. Daha sonra çok üzülürsünüz ve pişmanlık duygusu yaşarsınız. Şıpsevdi gibi bir şey oluyor bu söylemiş olduğunuz sanırım. Bir zamanlar O zamanlar tabii bundan 23-24 sene evvelden bahsediyorum. Bu huy bende de vardı ama acısını çektiğim için iyi biliyorum. En iyisi uzak durmak ve bu huydan uzak kalmaktır.