konu sahibi arkadaş üzerine alınmasın,lafı geçti diye genel olarak söylüyorum...r10da bu engelleme muhabbeti sıkıntılı bi hal aldı bence.adam fenerli,karşısındakini gsli diye engelliyor.adam akpli,karşıdaki akpli degilmiş ben chpliyle iş yapmam diyip engelliyor.adam ürün/hizmet alıcak,2 soru sorunca karşıdaki engelliyor.burda insanların büyük çogunlugu ticaret için bulunuyor,bu kadarda keskin kararlar almayın derim.tabi hakedenler vardır,onlara lafım yok yani basın engeli ama engellemelerin büyük çogunlugu çok saçma sebeplerden oluyor.