Ticaret böyle bir şey değil arkadaşlar.
Siz sadece üretici yazılımcı falan değilsiniz.
Eğer bir malın hizmetin satışı ile direk ilgileniyorsanız siz aynı zamanda bir pazarlamacısınız demektir.
Her soruya yanıt vermek, müşteriyi ikna etmek, müşterinin sorularını yanıtlamak pazarlamacının görevidir.
Pazarlamacılığa vaktiniz yoksa sorup almayanlar para kazanacağınız başka işlerinizi engelliyorsa ücret ya da komisyon karşılığı bir pazarlamacı tutabilirsiniz.
Böyle soru sorup kaybolanları engelleyerek bir çok potansiyel müşteriyi kaybetmiş olursunuz.
Kimin alıp kimin almayacağını da net olarak bilemezsiniz,
Sorup kaybolan adamlardan bir bölümü para bulunca gelip sipariş verebilirler.
Ya da sipariş vermeseler de iletişiminizden memnun kaldılarsa çevrelerinde birilerine sizi önerebilirler.
Yani zaten bir adamın sorularını yanıtladıktan sonra onu engellemek anlamsız.
Efor sarfetmişsiniz ve müşterinin ileride dönmesini engelliyorsunuz.
Reklam veriyoruz 100 tıklamada 1 sipariş geliyor.
99 tıklamaya boşa para verdim demiyoruz.
Aynı şekilde her soru soran almak zorunda değil.
İletişimi kesmek kendi başına olumsuz yanıtı ya da kararsızlığı ifade eder.