Bilgi alır almaz ticaret yakacak diye bir şey yok belki daha sonra tekrar yazacak
Yok hocam bu geri dönüş için olmuyor. Hiçbirininde sonradan dönüp aldığını görmedim resmen vakit kaybı. Mesela sizi de engelliyorum şuan allah korusun ilerde yazarsınız falan gardımı alayım. 👌🏻
En iyisi engellemek boş boş soru sorup fiyat alıyorlar sonra geri dönüş yok bunu bana yapan biri vardı en son bana gelmiş ben ünlü oldum mavi tikim var kiminle konuştuğunu bileceksin diyordu.
300 TL adığın mavi tik ile adam mı oldun dedim ?
Görüldü atıldı geçenler de konu açmış hesabı kapanmış 😂
😂😂 yazık kötü olmış