jeazer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
parliament night blue 67 falan olur heralde
bırakmak için tavsiyesi olan var mı
boş duramıyorum durunca hemen yakıyorum
bir adet TRIFLO alip kullanabilirsin sigara istedigin zamanlarda. Hem akcigerinide gelistirmis olursun. Benim mecbur birakmam gerekiyordu sigarayi akciger rahatsizligindan ve yerine koyucak bir sey bulmasi gerekiyor insanin. Yillardir erteliyordum birakmayi canima tak etti artik nefes alamamak. Hayat yasamaya degecek kadar guzel sigara icip kendimi oldurmenin alemi yok dedim ve biraktim. 15 yildir iciyordum sigarayi hala birakmak kolay gelmiyor ama bir sure soyutlaman gerekiyor kendini sigarayi cagristiracak hersey den. Gorustugun arkadaslarindan, gittigin marketten, ictigin caydan, yedigin aksam yemeginden. Hangileri cagristiyorsa sigarayi onlari degistir. Nefes ve su bu hayatta en ihtiyacin olan 2 sey. Ki susuz bile bir sure dayanabilirsin ama nefes alamiyorsan yasayamazsin.


https://www.youtube.com/watch?v=Uv2u3t1DVts