lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam iyi niyetle konu açmışsınız, yol göstermek PK'nın yeniden açılabildiğini göstermek için ancak bu üsluba gerek var mı iyi geceler
Boş verin hocam sizin gibi iki kişi anlasa yeterli. Peşin peşin yazdım sonra mesaj kutum doluyor . Merak edenler vardi meraklarını gidermek amacı ile açtım konuyu.