kazimolmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
error_log da felan herhangi bi hata veriyor mu? script yazılım dili ne? ona göre bakıverelim
herhangi bir hata vermiyor sadece sitede etkileşim olmuyor. Site : iobi.net