Selamlar arkadaşlar herkese hayırlı geceler diliyorum öncelikle.

Sunucu değişikliği yaptık ve bu değişiklikten sonra sitemizdeki satın al butonu çalışmamaya başladı. Eski bir yedek kullandık. Sorun sunucuda mı yoksa dosyalarda mı bilmiyoruz. Yardımcı olabilecek birileri var mıdır? Şimdiden teşekkürler.