Alınır hocam cayır cayır telefon, bende var gayet memnunum pil durumum %83 şarjı falanda güzel gidiyor önceden iphone 6 kullanıyordum 6-7 sene kadar kullandım eğer telefonda ısınma donma kasma gibi sorunlar yaşarsan orjinal apple'dan batarya değişimi yapıyorsun telefon yine eskisi haline dönüyor ama 1.5 senedir ben iphone 11 kullanıyorum 1 kere donma kasma yaşamadım. (Gönül ister tabi daha yüksek modelleri kullanmak ama şuanda benim ihtiyacımı görüyor)

İphone 12 gibi modellerde 22-24 bin civarından başlıyor ikinci elleri.

Uzun lafın kısası: İlle de iphone ve 15-16k param var diyosan iphone 11 kesinlikle alınır. Ama yok Samsung'ta benim için olur dersen Samsung A54 şiddetle tavsiyemdir.

Hayırlısı olsun.