hocam 0 kutusu 25.000₺ civarı bence alınmaz.
4 model çıktı üstüne 11’lerin gidişatı sıkıntı yakında yavaşlatırlar. geçen gün 3 taksit ile vatan iphone 12 veriyordu bütçe ayırabilirseniz aylık 9 lira onu almanız daha mantıklı olabilir