8 ay önce 0 sermaye ile dijital sektöre adım attınız, 50 TL'ye data toplayarak işe başladınız, 8 ay içinde aylık 6 haneli kazanan bir firmanız oldu.
Ne kadar ilginç ve ütopik.
Ne işi bu çok merak ettim doğrusu.

Bu arada aylık 6 haneli rakamlar kazanan birinin 100 e-mail için 25 TL vermesi -özür dilerim, lütfen alınmayın ama- çok komik ve hiç âdil değil. (Bence)
Sadece 100 TL kazanabilmek için 400 mail bulması gerekiyor işi alacak kişinin.
Digital marketing hocam, iman gadzhi de size ütopik gelir o zaman

Siz sığ kafanızla yaşamaya devam edin zaten bu kafayla anca fabrikada işçi olursunuz.