mendalur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam duvara ya da yere sabitleyebileceğiniz sallanan oyuncaklar var kendileri oynuyor ama max 1 hafta oynadı benim kediler. Bir de içine ödül maması koyduğunuz toplar vs var o baya kullanışlı . Ama eğer yeterli bütçe ve ilginiz varsa 2. kediyi öneririm .
Tavsiyeleriniz için çok teşekkürler hocam, gerçekten 2. kedi olunca ne oyuncak ilgisini çekiyor ne de biz ilgisini çekiyoruz işi gücü kediyle oluyor ve biz kucağımıza bile alamıyoruz bizi tırmalıyor sinirli bir kedi oluyor ilgisiz falan yanında kedi yokken de bizi çok seviyor o yüzden 2. kediyi çok denedik ama hiç sevemedik.