Mavi mağazalarında mavi'nin Eau de Parfum yazan kasa önü parfümleri var. Ben Fresh'i kullanıyorum ama İndigoda güzel bir seçim. Kalıcılığıda 2-3 gün gidiyor.
hocam ben mavi'deki birkaç parfümü denedim de pek diğer hocalarımın tarif ettiği bi parfüm değil yani birkaç metre öteden parfümün koktuğunu düşünmüyorum çok fazla sıkmaya ihtiyaç duyuluyor ve yeteri kadar kokmuyor ben parfümümü buldum 2 fıs yetiyor ve 1 gün rahatça kokudan takip edilir şekilde yayılıyor. herkesin kendi kokusunu bulması dileğiyle