Eylül ekim gibi gideceğim muhtemelen ama otelden çıkacağımı pek düşünmüyorum 😁
buradan nasil bir yorum cikarsak...
OP, yasin cok ufakmis kardesim senin hizin bana fazla gelir. yoksa haziran gibi bende bi oralardan akmayi dusunuyorum. soyle daha dingin gezen nomadlar var mi 30larinda?