kortizon du hatırladım kemoterapi deyince tabi yanlış yönlendirdim
bu nasıl uygulanıyor acaba kortizon iğnesi diyorlar lokal anestezi ile birlikte uygulanıyormuş
hap şeklinde bu tedaviyi olan var mı