Dolandırılmak değil de bu ay başıma tuhaf olaylar geldi, 3 müşterimden ay başı hesap alacaktım 2 si ölmüş sadece 1 kişiden alabildik.
Çok bir meblağ yoktu yine büyük bir zarara uğramadık şükür. Allah rahmet eylesin deyip işimize döndük...