şöyle bir kaç kez hakkımda haksız yere eksi trade ve dolandırıcılıkla suçlandım buda benim canımı ciddi manada sıktı ve üzerine defalarca ban cezası yedim yani bunu görenler güvenmez ister istemez
Öyle olsa banlı olurdunuz bence öyle düşünmeyin ban geçmişinize baktıgım da kayda deger bir durum göremedim ben ama gene de tercih sizin ama hesabınızı tamamen kapatamassınız öyle bir seçenek yok malesef