Merhabalar burayı bir aile gibi gördüğüm için burdan başka soracak yerim yoktu belki aramızda bilgisi olan arkadaşlar bana yardımdı olacaktır şimdiden teşekkürler ☺
Bursada 25 yıldır aktif hizmette olan Torna CNC fabrikamız mevcut şahsen ben tornadan hiç anlamam belki aramızda anlayan arkadaşlar vardır diye sormak istedim.
Son 4 aydır 25 yılın en kötü cirolarını görüyoruz bizle anlaşmalı olan firmaların bazıları Türkiyeden çekilip Çine iş yaptırıyor daha ucuz olduğu için bu da beni biraz sıkıntıya sokuyor ne yalan söyleyim . Bende elimden geldiği kadar dijital alanlarda yardımcı olmaya çalışıyorum sizlere sorum şu Torna sektörü için nasıl daha fazla iş veya müşteri bulabiliriz ? Neler yapabiliriz? Fikir olarak yardımcı olan tüm dostlarıma teşekkür ederim 🙏