Sayılır mı bilmiyorum ama 3.600₺

Amoled yanıksız diye sahibinden üzerinden Galaxy S8 almıştım telefon geldiğinde amoled yanığı vardı. Satıcı durumu kabul etmedi mesajlara cevap vermemeye başladı savcılığa gittim 3 ay sonra olumsuz sonuç aldım. Sonuç olarak telefonu annem kullanıyor ve memnun