metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Video süper.... Altı sene oldu bisiklete binmeyeli. @fikirdanis; hocam çıkıyor musunuz hergün..
Her gün çıkmıyorum hocam akşamları çıkıyorum bi ter atmaya
Yada müsait olduğumda pazar sabah sabahları erkenden Sarıyer yapıyorum börek alıp Sarıyer spor kulübü çay bahçesinde yiyorum keyifli oluyor