canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OTP kodunu sessionda tutmak session sıfırlanması gibi bir senaryoda UX açısından kötü bir deneyim sunabilir. Kod yapısını kullanıp sisteminize entegre edebilirsiniz. Faydalı bir paylaşım olmuş.
Evet hocam, değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Bu tip senaryolarda genelde SQL kullanmıyorum ki, proje saf bir biçimde isteğe göre düzenlenebilsin. Eğer, başka bir saklama biçimi önerirseniz, onu kullanabilir, repo'yu ona göre güncelleyebilirim.
Öneriniz ve yorumunuz için tekrardan teşekkür ederim