vodijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi su / soda falan eklese idiniz...
ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelir gelmesine de poşeti napcan su soda ekleyeydin ya 😂
ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatı bilinçli limit altında tutup yanında başka birsey almaya zorluyorlar. Bence gelir 😅
DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
180 ml ayran 25 lira.
Soda 25 lira
Su yok manyak mıyım? Poşet işe müşterilere malzeme veririm.
obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayran daha mantıklı
Pusat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deneyeceğim bir dahakine .
ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde 3 5 poşet eklemişliğim var geliyor ama bu şekilde sen kıllık yaptığın için onlarda kıllık yapıp iptal edebilirler siparişi bölgesel yoğunluk vs. diye
hakanseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Poşetlere talibim hocam
WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sipariş gelince fişi kaybetme poşet geri iade edilir. 20 tl geri almış olursun hocam siparişinde alt limitin altında gelmiş olur. o kurala bu yöntem ^^
halitarzupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
poşeti kabul etmiyordu ya , hayret
OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayserili mısınız hocam 😀
WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelir yemeğin gelir
Adam aradı;
81 poşet istemişsiniz çocuk saymaya başladı. Bunları istiyor musunuz dedi.
Anlattım içecek istemiyorum başka eklenecek bir şey bulamadım. Dedim.
Yerine 1 şiş fazla atayım dedi kabul ettim.