Bi su / soda falan eklese idiniz...
Gelir gelmesine de poşeti napcan su soda ekleyeydin ya 😂
Fiyatı bilinçli limit altında tutup yanında başka birsey almaya zorluyorlar. Bence gelir 😅
180 ml ayran 25 lira.
Soda 25 lira
Su yok manyak mıyım? Poşet işe müşterilere malzeme veririm.
Deneyeceğim bir dahakine

.
Normalde 3 5 poşet eklemişliğim var geliyor ama bu şekilde sen kıllık yaptığın için onlarda kıllık yapıp iptal edebilirler siparişi bölgesel yoğunluk vs. diye
Poşetlere talibim hocam
sipariş gelince fişi kaybetme poşet geri iade edilir. 20 tl geri almış olursun hocam siparişinde alt limitin altında gelmiş olur. o kurala bu yöntem ^^
poşeti kabul etmiyordu ya , hayret
Kayserili mısınız hocam 😀
Adam aradı;
81 poşet istemişsiniz çocuk saymaya başladı. Bunları istiyor musunuz dedi.
Anlattım içecek istemiyorum başka eklenecek bir şey bulamadım. Dedim.
Yerine 1 şiş fazla atayım dedi kabul ettim.