mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim yaptığım işi bir androidin kaldırabileceğini pek sanmıyorum. Bot kurulu günde 5-10bin mesaj akışı oluyor bot cevap veriyor karşılıklı mesajlaşma derken iphone bile kasıyor kimi zaman… iPhone’un kastığı yerde android canlı bomba gibi patlar muhtemelen lafın özü işiniz sadece aramaktan yana ise dediğiniz gibi olabilir fakat herkes telefonu forumda sadece konu açıp milletin konusuna cevap vermek için kullanmıyor. İş güç için kullanan büyük bir kitle var
Herkesin kendi düşüncesi benim yorumuma saygı duymak zorundasın duymayıp boş yorum atmak yerine konuya cevap yazın derim her gelen moderatör olmamalı bence