vanilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 in ekranını ve kasasını sevmiyorum hocam 12 tercih etme sebebim oled ekran ve köşeli kasa 13 ise bütçemi aşıyor
Bütçeni bilmiyorum ama bu cihaza bugün değilse yarın batarya değiştirmen gerekecek. Batarya fiyatlarını bilmiyorum ama minimum 2.5 - 3tür yani 22ye gelir sana cihaz. 25-26ya sıfırını bulabilirsin.