obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana kalırsa iphone alınmaz o kadar parayı çöpte bulmuyoruz sonuçta
Hocam eskiden iPhone kullanmıştım bir dönem ve ios çok hoşuma gitmişti ondan dolayı Apple a yöneldim