Yıllardır iphone kullanırım, daha hiç garantisini kullandığımı hatırlamıyorum. Bataryası biraz düşük telefonla gün boyu ilgilenen biriysen sabahtan akşama zor çıkarır. Ben şahsen 11 yada 13 tercih ederdim, bu model arada kalmış bir model çok tutulmadı.
11 in ekranını ve kasasını sevmiyorum hocam 12 tercih etme sebebim oled ekran ve köşeli kasa 13 ise bütçemi aşıyor