18 yaşında kurumsal firmada tasarım ve web geliştirme departmanında işe başladım. 1 sene 8 ay sonra ayrılıp kendi ofisimi açtım. Sağolsunlar ayrıldığım firmada destek oldu ilgili işlerin bazılarını bana yaptırdılar hemde istifa etmeme rağmen tazminat + 2 maaş ikramiye vererek başarı dileyip güzelce uğurladılar. 9 senedir kendi işimin patronuyum. İyi ki delikanlılığımda bu kararı verip bunca tecrübe kazanmışım. 18-28 arasında kazandığım tecrübelerle 28-38 arasında çok farklı konumlara geleceğimi düşünüyorum. Şansınız bol olsun. Güzel kazançlarınız olsun.