GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
winston 7.90 franktı 8.40 frank oldu bir de 4 al üç öde kampanyaları var
Yazın Langenthal 'a geleceğim yanımda bir karton getirsem iyi olacak demek ki