Merhaba r10 ailesi yakın zamanda araba alacaktım lakin yaz gelmesiyle dedim motor alayım arabayıda kışa doğru alırım motoru satıp.
şimdi asıl soru şu motoru aldığımda koyabileceğim bi yer yok daha önce motor aldığımda pencerimin altında kilitliyordum, garaj vb yok yakınlarda oto park falanda yok.
sizlerden öneri bekliyorum bu durumda ne önerirsiniz içeride koyamıyorum merdivenler küçük olduğu için siz olsaydınız napardınız yanıtlarınız için teşekkürler.