DquKan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir insana cinsiyet fark etmeksizin, ipleri gerektiğinden fazla verdiğin an mutluluk ve huzuru kaybedersin, kesinlikle her şeye evet demek mantıklı değildir.
Evet, herşeyin bir dengesi olmalıdır. full hanımcı olursan bu kez seni adamdan saymaz. Milletin içinde bile azarlar veya bilmiyorum basite alabilir seni. Şahit olduklarım var böyle şeylere.
Gerektiğinde çok mutlu edeceksin, gerektiğinde ondan ilgi bekleyeceksin. Gerektiğinde soğuk olup (küslük değil, sessiz sakinlik) yemeğini yersin televizyonunu izlersin.
Yani denge kuracaksın.
Herşeye Tamam hayatım dersen, görürsün hayatı

Bu yüzden evlilikte bence en önemli şey:
Saygı, güven.
Sevgi bir noktada eskiyecektir. Her gün aynı insan aynı şeyler. Gözün yenilerine kaymamalı. aldatmamalısın. Saygı duymalısın ve güven vermelisin.