İyi akşamlar R10

host dosyasını göremiyorum/düzenleyemiyorum masaüstünde oluşturduğum dosyayı klasöre atamıyorum çözümünü bilen varsa rica etsem yardımcı olabilir mi çoğu program çalışmıyor