Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önce mail adresine siz girin, sonra karşı taraf girsin, girerken size bildirim gönderir, "evet bendim" seçeneğini seçip onay verirseniz, diğer arkadaş o cihazdan giriş yapabilir.
onun cihazına evet benim dedim ama değişen bir şey olmadı