https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Linkini bıraktığım konuda, bana kusurlu uygulama sattığı ve sonrasında uygulamayı geri alıp para iadesi yapmadığı ve özelden de hakaret ettiği için üyeliği dondurulan arkadaşımızın başka bir arkadaşı özelden yazdı.
Gayet güzel bir türkçe ile anlaşmak istediklerini ve dondurulan hesabı tekrar açmak istediklerini belirtti. Ama beden aldığı cevapla
@UnderArc; ankara bebesine bağladı.
Hem paramı yiyeceksin, hem ileri geri konuşacaksın yok öyle bi dünya