Hocam akbanktan gelen mesajda vadesi 08/04 diyor henüz daha 3 gününüz var ve yine aynı mesajda "zamanında gerçekleştirdiğiniz sürece yasal takip olmayacaktır" ibaresi var ilk mesajın *********** olma ihtimali var gibi