Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler
ben teşekkür ederim.
yazmak okumaktan geçiyor bunu unutmayın.
günlük okuma rutininiz nedir
eğer yazacağım diyorsanız okumanız lazım. yani küp içindekini sızdırır derlerya atalar. o nedenle bol bol okumamız lazım.
birde bu konu ile ilgili kitap yazı makale ile hemdem olmak lazım.

2013 yılında bir kurgu-politik-tarihi bir kitap yazayım diye işe başladım.
karakterler, olay örgüsü , akışlar vb herşey hazır. 70 sayfa yazdım. o gün bu gündür bitecek. (kişisel problmelerden dolayı devam edemedim)
Allah nasip ederse bitirmeyi düşünüyorum.