Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet zaten sürekli gelişme açısında olduğum için değiştirme ihtiyacı içinde oluyorum. Okudunuz mu peki yazdıklarımı
okudum.
eksikleriniz var.
fazla kelimeler var. ayrıntı vermeye gerek olmayan şeyleri yazıya dökmeye gerek yok. bırak okuyucu hayal etsin

bu bölümün ana amacı ne o tam olarak verilmemiş.